Interview met de kok in Hoveberg

Luc is een schat. Hij maakt elke dag lekker eten in Hoveberg. Hij is een toffe man die goed kan koken.
Hij mag blijven. 

Kris 


Serena: Kan jij goed koken?

Ze zeggen van wel ja. Maar ik ben daar heel bescheiden in. Er zijn altijd mensen die nog beter kunnen koken. 


Marie-Carmen: Waar heb jij leren koken?

Ik heb hotelschool opleiding gedaan en daar heb ik de basis van koken geleerd. Ik heb ook veel geleerd van met andere koks samen te werken. Ik laat me graag inspireren door gerechten uit andere culturen. 


Lieve: Welke studies heeft u geleerd?

Ik heb hotelschool gedaan, nadien een jaar voeding en dieetleer en een jaar hotelmanagement. 


Lieve: Welke sport doet u?

Ik fiets 20km per dag. Vroeger heb ik Oosterese gevechtssport beoefend. Jiujitsu.


Lieve: Waar woont u en waar bent u geboren?

Ik woon in Hoboken en ben geboren in Rumst. 


Kris: Luc heeft een hond. Hoe heet de hond van Luc?

Sunni heet mijn hond. Het is een Portugese Podenco. 


Kris: Wat zijn jouw hobby’s? En doe jij je hobby’s graag?

Ik wandel vaak en maak graag natuurfoto’s. Ik maak graag foto’s met een macrolens. 

Ik hou er ook van om radio te maken. Een nachtprogramma op Radio Zuidrand. 


Serena: Wat is jouw lievelingsmuziek?

Ik heb een heel brede muzikale smaak. 

Jaren 80 muziek

Psychedelische rock

Blues

Mowtown, soul


Serena: Wat is jouw lievelingskleur? 

Rood!


Serena: Wat is jouw lievelingsdier? 

Een hond.



Serena: Jij mag blijven. Veel werkplezier in Hoveberg!